• aeiforoteliko1
  • pilotikoteliko1
  • ekdilositeliko1
  • hydrobot
  • 3on3slide
  • rompotiki

Με την ιστοσελίδα αυτή, ανοίγουμε ένα παράθυρο διαλόγου ανάμεσα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς της σχολικής μας κοινότητας. Ο χώρος αυτός δημιουργήθηκε τόσο για να δώσει τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν τις εργασίες και τις δραστηριότητές τους, όσο και για να παρέχει στον κάθε ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να αντλήσει πληροφόρηση για το Σχολείο μας.

Αειφόρο - Ομάδες δράσης

Εξοικονόμησης ενέργειας και νερού

Γνωριμία & ενημέρωση με τους βασικούς τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας με σκοπό την αποφυγή της σπατάλης και όχι τη στέρηση. Ενημέρωση σχετικά με τα φυσικά/οικονομικά φαινόμενα που καθιστούν την εξοικονόμηση ενέργειας αναγκαία.

Ανακύκλωσης υλικών και μείωσης αποβλήτων

Γνωριμία & ενημέρωση με τους βασικούς άξονες και τρόπους ανακύκλωσης. Ένταξη της ιδέας της ανακύκλωσης στη σχολική καθημερινότητα

Κήπου

Αισθητική παρέμβαση στους ήδη υπάρχοντες χώρους, και προσπάθεια επέκτασης τους. Στόχος είναι να λειτουργήσει ο σχολικός χώρος ως μικρογραφία της εφαρμογής της αειφορίας στο ευρύτερο περιβάλλον.

Αισθητικής αναβάθμισης

Καλλιέργεια της αισθητικής της σχολικής κοινότητας & του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου με στόχο την ανάδειξη της αειφορίας ως κεντρική ιδέα.

Κοινωνικής ευθύνης

Ανάπτυξη συνεκτικών δεσμών σχολείου-τοπικής κοινωνίας

Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης

Ενεργού πολίτη - Δημοκρατικών διαδικασιών

Ενίσχυση & ανάδειξη της δημοκρατικότητας στα πλαίσια της αειφορίας

Τύπου και ενημέρωσης - Φωτογραφικού αρχείου

Καταγραφή και ανάδειξη των δράσεων της σχολικής κοινότητας. Επικοινωνία με άλλες σχολικές κοινότητες με γνώμονα την ανταλλαγή απόψεων & εμπειριών.

Δημιουργικής απασχόλησης

Ενίσχυση της ομαδικότητας και η ενασχόληση με τη λογοτεχνία με μια διαφορετική οπτική

Αειφόρο Σχολείο

Εκτύπωση

Διαχείριση ανακυκλώσιμων υλικών χριστουγεννιάτικου δέντρου

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Σχολικό έτος 2012 - 2013

Οι γιορτές πέρασαν, οι διακοπές των Χριστουγέννων τελείωσαν, τα σχολεία ξεκίνησαν και μάλιστα δυναμικά, αφού το 2ο τρίμηνο αγαπητοί μου συμμαθητές «τρέχει» και τα διαγωνίσματα ήδη άρχισαν.  Ωστόσο εμείς απολαύσαμε λίγο ακόμα το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, μέχρι χθες Παρασκευή 18/1/2013 που με βαριά καρδιά το ξεστολίσαμε. Ακολουθήσαμε βέβαια την αρχική μας δέσμευση.  Τα πράσινα πλαστικά μπουκάλια βγήκαν με προσοχή από τις βάσεις τους, χωρίστηκαν από τα καπάκια τους, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά σε ένα έργο έκπληξη όπως μας υπόσχονται κάποιοι συμμαθητές μας, ζυγίστηκαν, βρέθηκαν 11,50 kg και τοποθετήθηκαν στους κάδους ανακύκλωσης.

Περισσότερα

Εκτύπωση

Όταν η ζωή γίνεται τέχνη?

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Ομάδα συνεργασίας και αισθητικής παρέμβασης

Το 3ο Γυμνάσιο Τρίπολης, έχοντας φέτος αγκαλιάσει την έννοια της αειφορίας, «έστησε» ένα διαφορετικό χριστουγεννιάτικο δέντρο. Η ομάδα αισθητικής παρέμβασης του αειφόρου σχολείου μας ήταν υπεύθυνη για να οργανώσει και να υλοποιήσει το πρωτότυπο αυτό δέντρο. Η προετοιμασία του είχε ξεκινήσει εβδομάδες νωρίτερα, καθώς όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν, ώστε να συμβάλουν φέρνοντας από τα σπίτια τους την απαραίτητη «πρώτη ύλη» του δέντρου, δηλαδή πράσινα πλαστικά μπουκάλια!

Εκτύπωση

Εκδήλωση- Αλλαγή Διατροφικών συνηθειών λόγω οικονομικής κρίσης

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Ομάδα δημοκρατίας και κοινωνικής ευθύνης

diatrofi kaioikonomik krisi

Το ?.αειφόρο σχολείο μας  και συγκεκριμένα η ομάδα Δημοκρατίας και Κοινωνικής Ευθύνης σε συνεργασία με  τη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας και το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012 ,διοργάνωσε  Ημερίδα με θέμα:Οικονομική κρίση : Μια αναπάντεχη ευκαιρία για την
αλλαγή των διατροφικών και καταναλωτικών μας συνηθειών.  Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο επιμελητήριο Αρκαδίας.

Εκτύπωση

Ομάδα ενημέρωσης και προβολής

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Ομάδα ενημέρωσης και προβολής

ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ

κ. Βλάχου Βασιλική

κ. Τζανή Ελένη

κ. Χαμεζοπούλου Ελισάβετ

ΣΤΟΧΟΙ

Καθήκοντα και δράσεις που μπορεί να αναλάβει αυτή η ομάδα:

? Να παρακολουθεί όλες τις δράσεις που γίνονται στο σχολείο και να διατηρεί αρχείο όπου θα καταγράφονται οι λεπτομέρειες των δράσεων

? Να δημιουργήσει φωτογραφικό αρχείο με τα μέλη των ομάδων και τις δράσεις.

? Να παίρνει συνεντεύξεις από τους αρμόδιους των σχολικών δράσεων

? Να τροφοδοτεί με ειδήσεις τα τοπικά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

? Να τροφοδοτεί την ιστοσελίδα του σχολείου με σχετικό υλικό προβολής

? Να προωθήσει ενέργειες προκειμένου να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του σχολείου.

? Να προετοιμάσει και να διοργανώσει την τελική πανηγυρική εκδήλωση του προγράμματος

Προτεινόμενες δράσεις

? Ενημέρωση ιστοσελίδας του σχολείου σχετικά με δράσεις και υλικό που αναφέρεται στην αειφορία

? Λήψη φωτογραφιών και βιντεοσκόπηση δράσεων του προγράμματος

? Οργάνωση συνεντεύξεων με μέλη και φορείς που εμπλέκονται στις δράσεις του προγράμματος

? Προβολή των δράσεων του αειφόρου σχολείου (ΜΜΕ)

? Έκδοση μαθητικής εφημερίδας και σχετικών φυλλαδίων

Εκτύπωση

Ομάδα εξοικονόμησης ενέργειας

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Ομάδα εξοικονόμησης ενέργειας

 Ανακύκλωση στο σχολείο μας.

Διαχείριση υλικών χριστουγεννιάτικου δέντρου

Η δράση των οικολόγων του σχολείου

ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ

κ. Κατσαρού Μαρία

κ. Κορολή Ελένη

κ. Μαντζουράνης Δημήτριος

ΣΤΟΧΟΙ

Τα καθήκοντα και οι δράσεις που αναλαμβάνει η ομάδα πρέπει να συνοδεύονται με καμπάνια διαρκούς ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών του σχολείου για τα σχετικά θέματα. Φυλλάδια, προβολές, σύντομες ομιλίες επιστρατεύονται για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας ή/και μελών του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Καθήκοντα και δράσεις που μπορεί να αναλάβει αυτή η ομάδα:

? Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης φωτοτυπικού χαρτιού

? Να αναλάβει τη συγκέντρωση του χαρτιού που θα διατίθεται για ανακύκλωση. Αυτό το καθήκον περιλαμβάνει και τη ζύγιση του χαρτιού, ώστε να γνωρίζουμε το συνολικό βάρος χαρτιού που διατίθεται για ανακύκλωση.

? Να βρει τρόπους μείωσης των απορριμμάτων και συλλογής των ανακυκλώσιμων υλικών. Αυτό το καθήκον περιλαμβάνει και την καταγραφή του βάρους των απορριμμάτων.

? Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης νερού

? Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας

? Να οργανώσει σύστημα συγκέντρωσης και παράδοσης λαμπτήρων, μπαταριών και ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών προς ανακύκλωση Δ

? Να σχεδιάσει ένα πλάνο δράσης ώστε να μειωθεί το ποσοστό των μαθητών/μαθητριών και του προσωπικού που έρχονται στο σχολείο με ΙΧ και να αυξηθεί το ποσοστό εκείνων που έρχονται με ποδήλατο, με μέσα μαζικής συγκοινωνίας ή με τα πόδια. Δ

? Να προωθήσει τη χρήση οικολογικών απορρυπαντικών στο σχολείο.

Προτεινόμενες δράσεις

? Οργάνωση μιας γωνιάς ανακύκλωσης στο χώρου του σχολείου.

? Ενημέρωση μαθητικής και διδακτικής κοινότητας σχετικά με τους κανόνες της σωστής ανακύκλωσης

? Οργάνωση επικοινωνιακού δικτύου με τους κηδεμόνες σχετικά με τις δράσεις/εκδηλώσεις του σχολείου μέσω μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας

? Οργάνωση επικοινωνιακού δικτύου με τους διδάσκοντες σχετικά με ανακοινώσεις του σχολικού δικτύου που τους αφορούν μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων

? Σύνταξη ερωτηματολογίου σχετικά με τη μετακίνηση μαθητών/διδακτικού προσωπικού προς και από το σχολείο

? Έρευνα σχετικά με τρόπους μείωσης της κατανάλωσης νερού, ηλεκτρικής ενέργειας, χαρτιού.

? Έρευνα και ενημέρωση σχετικά με τη χρήση οικολογικών απορρυπαντικών στο σχολείο και εκτός σχολείου