• aeiforoteliko1
  • pilotikoteliko1
  • ekdilositeliko1
  • hydrobot
  • 3on3slide
  • rompotiki

Με την ιστοσελίδα αυτή, ανοίγουμε ένα παράθυρο διαλόγου ανάμεσα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς της σχολικής μας κοινότητας. Ο χώρος αυτός δημιουργήθηκε τόσο για να δώσει τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν τις εργασίες και τις δραστηριότητές τους, όσο και για να παρέχει στον κάθε ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να αντλήσει πληροφόρηση για το Σχολείο μας.

Εκτύπωση

Τοποθέτηση κομποστοποιητή

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Σχολικές δράσεις

Σήμερα 27 Μαρτίου 2013 τοποθετήσαμε τον κομποστοποιητή στο πίσω προαύλιο του σχολείου μας και ρίξαμε τα πρώτα υλικά, χόρτα, κλαδιά και άλλα. Αναμένουμε τη συμβολή των συμμαθητών και των καθηγητών μας, ώστε το εγχείρημά μας να επιτύχει το σκοπό του. 

Εκτύπωση

Η κυρά Σαρακοστή

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Σχολικές δράσεις

Μετά την επιτυχημένη Τσικνοπέμπτη με δραστηριότητες σχετικές με το κλίμα της ημέρας που οργάνωσαν οι συμμαθητές μας, φτιάξαμε και την κυρά Σαρακοστή που μας περιμένει να της κόψουμε ένα-ένα τα ποδαράκια της, ένα κάθε εβδομάδα μέχρι το Πάσχα.

Συμμαθητές μας της Γ΄ Γυμνασίου τη ζύμωσαν, τη στόλισαν, την έψησαν και να τη τώρα έτοιμη στο χώρο του σχολείου μας να μας θυμίζει ότι  οι άγιες ημέρες του Πάσχα, οι τελικές εξετάσεις, αλλά και το καλοκαίρι δεν αργούν.

 Για την ομάδα τύπου

Κλεοπάτρα Σώτηρα

Έλενα Παππά

Εκτύπωση

Βιωματικό εργαστήρι για την ενδοσχολική βία

Γράφτηκε από τον/την Super User. Posted in Σχολικές δράσεις

Τι κι αν χτυπάς???..εσύ πονάς.

   Εμείς οι μαθητές του τμήματος Γ2, σήμερα που είναι μέρα κατά της ενδοσχολικής βίας  αφιερώσαμε στο φαινόμενο αυτό ένα δίωρο ενημέρωσης, συζήτησης και δράσης. Αρχικά παρακολουθήσαμε ένα video από μια τηλεοπτική εκπομπή του δημοσιογράφου Σταύρου Θεοδωράκη. Εκεί ακούσαμε ιστορίες συμμαθητών μας από άλλα σχολεία, ταυτιστήκαμε και προβληματιστήκαμε.

Στη συνέχεια συμμετείχαμε σε ένα βιωματικό εργαστήριο που ετοίμασαν οι καθηγήτριές μας κ. Τζανή Ελένη και κ. Μαντζάνα Φανή.

 Το υλικό αυτό αντλήθηκε από ιστολόγιο της Δ/νσης  Β/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας και προσαρμόστηκε από τις καθηγήτριές μας.

  Ασχοληθήκαμε με το προφίλ του θύτη, πώς νιώθει ο ίδιος για τον εαυτό του και πώς τον βλέπουν οι άλλοι. Τα συμπεράσματα, οι σκέψεις και οι προβληματισμοί μας ακούστηκαν σε όλη την ομάδα, συμφωνήσαμε και διαφωνήσαμε, κυρίως όμως οι περισσότεροι καταλήξαμε ότι το παιδί θύτης είναι το ίδιο θύμα?

Περισσότερα

Η πορεία της δράσης μας