
Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 οι μαθητές και μαθήτριες του Β1΄ τμήματος του 3ου Γυμνασίου Τρίπολης σε συνεργασία με τους συμμαθητές τους από σχολεία της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας υλοποίησαν το ευρωπαϊκό αγγλόφωνο πρόγραμμα eTwinning με θέμα «STEMinHER: Women in Science Across Europe».
Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η γνωριμία των μαθητών με τη συμβολή σημαντικών γυναικών στην επιστήμη, η ενίσχυση του ενδιαφέροντος για την εκπαίδευση STEM και η προώθηση της ισότητας των φύλων μέσα από συνεργατικές και βιωματικές δράσεις.
Στο πλαίσιο του έργου πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακές συνεργασίες, δραστηριότητες γνωριμίας, δημιουργία ευρωπαϊκών ομάδων, σχεδιασμός λογοτύπων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, ανταλλαγή ευχετήριων καρτών και συμμετοχή σε κοινές τηλεδιασκέψεις. Παράλληλα, οι μαθητές αξιοποίησαν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης για να μελετήσουν τη ζωή και το έργο σπουδαίων γυναικών επιστημόνων, δημιουργώντας αφίσες, παρουσιάσεις και ένα εικονικό μουσείο.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Δελή Μαρία (ΠΕ11), Γκικόπουλος Σπύρος (ΠΕ04), Καραγιάννης Ευάγγελος (ΠΕ02).